cukierki reklamowe
Reklama

Słodycze reklamowe – słodka inwestycja

W świecie, gdzie reklama to podstawowe narzędzie sprzedaży, a jej mnogość powoduje, że potencjalni klienci już nie są w stanie ich przyswajać, rozstrzygająca staje się metoda, jaką zamierzamy do nich dotrzeć ze swoim produktem. Na pewno każdemu z nas zdarzyło się usłyszeć lub zobaczyć reklamę, która nas irytowała, zamiast zaciekawić.

Albo była tak zabawna, że nie zarejestrowaliśmy, co reklamowała. Na ulotki nawet nie rzuciliśmy okiem. Gadżety reklamowe – często najsłabszej jakości, szybko psują się, ulegają zniszczeniu, a to nie buduje dobrej opinii o marce. Spośród niezliczonych pomysłów na reklamę, prostym i bardzo efektywnym środkiem, pozwalającym dotrzeć do potencjalnych klientów są słodycze reklamowe. Kto ich nie lubi? Skojarzenie jest zawsze pozytywne. Nawet jeśli obdarowany nie jada słodyczy, na pewno ma wokół siebie innych, których może poczęstować i wszyscy to zapamiętają.

Słodkości mogą być w przeróżnej postaci, wszystkie z logiem firmy. Mogą to być cukierki reklamowe, np. karmelki, krówki czy żelki – to najczęściej wybierane produkty ze względu na swą uniwersalność oraz podzielność. Można je wykorzystać na targach, przy kasie, w recepcji lub nawet dołączyć kilka sztuk do koperty z korespondencją. Chcąc się wyróżnić warto zlecić wykonanie czegoś bardziej wyszukanego, np. ciastek czy też czekolad. Te ostatnie nie tylko mogą być różnych rozmiarów: od małej kostki do klasycznej tabliczki, ale również dowolnych kształtów: telefonu komórkowego, klucza warsztatowego czy w kształcie loga naszej firmy. Dla prestiżowych klientów odpowiednim upominkiem mogą być reklamowe praliny lub bombonierki.

Słodycze reklamowe pozwolą zapamiętać naszą firmę pozytywnie i zwiększyć szansę na to, że klient z chęcią do nas wróci. Takie upominki, wręczone w pięknym opakowaniu z okazji jubileuszu firmy, świąt lub zwyczajnie w podziękowaniu za dotychczasową współpracę, będą trafioną, słodką inwestycją.