Collatio

blog na ciekawe tematy

Alternatywny panel boczny
Losowy artykuł
Szukaj
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda

Nie znaleziono Widżetów w opisie Panelu Bocznego

Nie znaleziono Widżetów w opisie Panelu Bocznego

cukierki z logo
Reklama

Jak słodyczami przykuć uwagę klienta?

3 czerwca 2024

Na pozór brzmi to nielogicznie. Wydaje się, że działania reklamowe, zorientowane na pozyskanie klientów i folgowanie apetytowi na cukierki, nie mają ze sobą nic wspólnego. A jednak! Zobacz, jak cukierki reklamowe mogą przywiązać do Ciebie odbiorców Twoich produktów.

Jeśli oferujesz na sprzedaż maszyny drukarskie albo budujesz mieszkania pod klucz, sprawa kuszenia Twoich klientów za pomocą cukierków z logo może wydać Ci się niewarta zachodu. Uznasz pewnie, że klienci skupiają się na kosztownej inwestycji i nie w głowie im takie drobiazgi, jak łasowanie słodkości. To błąd! Powodzenie w reklamie zależy także od tego, z czym się kojarzy Twoja firma.

Cukierki reklamowe – jak to działa?

Spontaniczne decyzje zakupowe, czy inwestycyjne, u większości osób sterowane są emocjami. Te zaś z kolei pojawiają się pod wpływem wspomnień, skojarzeń i nastrojów. Jeśli Twój klient pamięta, że w dzieciństwie zajadał się cukierkami u cioci, której dom był dla niego ulubionym miejscem do eksploracji, to smak słodyczy skojarzy mu się bardzo pozytywnie. Poczęstowany cukierkiem z logo powiąże te beztroskie sceny z dzieciństwa z Twoim produktem, przenosząc przyjemne uczucia na to, co mu oferujesz. I decyzja o zakupie gotowa!

Cukierki z logo – co na to klienci?

Mnogość reklam słodyczy w telewizji powoduje, że wszyscy bez problemu rozpoznajemy opakowania popularnych cukierków. Dla ściągnięcia i przykucia uwagi potrzebna jest nowość! Twój potencjalny klient na pewno zwróci uwagę na miseczkę cukierków w nietypowych papierkach. Nawet jeśli nie skusi się i nie spróbuje, z pewnością z zainteresowaniem spojrzy, co takiego przedstawia rysunek.

Gdy będzie to Twoje logo, najlepiej opatrzone poniżej adresem internetowym, w pamięci klienta zasiane zostanie ziarno. Teraz staje się jasne, że cukierki z logo to nie tylko miły drobiazg, ale też całkiem sprytne narzędzie. Wystarczy z niego skorzystać, aby przekonać się ostatecznie, ile dobrego mogą zdziałać cukierki reklamowe.

napoje promocyjnenapoje reklamowereklamawoda z logo
Przez Joanna
 Poprzedni
Świętowanie Międzynarodowego Dnia Ziemi 2024 na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
Nowszy 
Bilet online czy stacjonarnie

Może Ci się spodobać

architektura wnetrz nakreslona przez projektanta
Dlaczego warto zadbać o wnętrze domu?
3 czerwca 2024
Jak skutecznie zarządzać stresem w pracy zdalnej: Praktyczne techniki dla freelancerów i pracowników zdalnych
9 września 2024
Zarządzanie finansami w erze pracy zdalnej: Jak skutecznie planować budżet domowy?
16 września 2024

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Kuchnia
  • Moda
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda

Ostatnie wpisy

  • Jak zbudować markę osobistą jako freelancer w dobie cyfrowej? 28 listopada 2024
  • Jak dbać o skórę wrażliwą podczas zmiany pór roku? 25 listopada 2024
  • Ślub ekologiczny: Jak zorganizować wesele przyjazne dla środowiska? 22 listopada 2024
  • Finanse osobiste a zmiany klimatyczne: Jak inwestować w przyszłość naszej planety? 19 listopada 2024
  • Jak stworzyć efektywny harmonogram domowych obowiązków dla całej rodziny? 16 listopada 2024
Bard Motyw przez WP Royal.
Wróć na górę