Collatio

blog na ciekawe tematy

Alternatywny panel boczny
Losowy artykuł
Szukaj
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda

Nie znaleziono Widżetów w opisie Panelu Bocznego

Nie znaleziono Widżetów w opisie Panelu Bocznego

napoje reklamowe
Reklama

Nietypowa reklama, która zapadnie w pamięć

3 czerwca 2024

W dzisiejszym świecie reklamy stały się nieodłącznym elementem życia każdego z nas. Dlatego niełatwo jest sprawić by odbiorca zainteresował się choć przez chwilę reklamowanym logo. Obok klasycznego marketingu, takiego jak bilbordy, reklamy na przystankach czy w telewizji, przejdzie obojętnie.

Warto zainwestować w inny rodzaj reklamy, taki który zapadnie w pamięć i wyróżnia się na tle innych. Dobrym pomysłem są napoje promocyjne, albo napoje reklamowe. Na puszcze lub butelce zamiast klasycznego logo napoju, umieszczamy logo reklamowanej firmy, warto też wystylizować go tak, aby wyglądało podobnie jak znane loga napojów. Nie mówimy tutaj o plagiacie, a jedynie inspiracji. Wówczas odbiorca zacznie się przyglądać, zastanawiać oraz istnieje duża szansa, że zapamięta.

Napoje z logo warto rozdawać za darmo w dużych miastach, w popularnych miejscach takich jak przystanki autobusowe, dworce kolejowe, lotniska, centra handlowe. O takich akcjach należy wspomnieć w mediach społecznościowych, wskazać miejsce w którym napoje będą rozdawane, co przyciągnie większą liczbę osób. Innowacyjna reklama powinna działać długofalowo, rozdawanie to nie wszystko, warto umieścić na napoju podstawowe informacje, nie możemy bowiem zakładać, że odbiorca zna już reklamowaną firmę, ale dzięki krótkiej notatce uda mu się poznać, niekoniecznie skorzystać, ale zapamiętać i być może przekaże informację dalej, do swojej rodziny, znajomych i przyjaciół.

Warto organizować taką reklamę w ładną pogodę, wtedy zdecydowanie więcej osób pojawia się na ulicach i z większą chęcią sięgną po napój. Nie należy przy tym być zbyt nachalnym, jeżeli pieszy nie będzie chciał wziąć napoju, nie należy go zmuszać, lepiej skupić się na pozytywnym odbierze niż na wymuszaniu.

napoje promocyjnenapoje reklamowereklamawoda z logo
Przez Joanna
 Poprzedni
Świętowanie Międzynarodowego Dnia Ziemi 2024 na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie
Nowszy 
Bilet online czy stacjonarnie

Może Ci się spodobać

agencja btl
Stworzenie wizerunku marki – na co zwrócić uwagę?
3 czerwca 2024
Zrównoważony rozwój w inwestycjach: Jak łączyć zysk z odpowiedzialnością społeczną?
13 września 2024
ciasta bez pieczenia
Od czego zacząć naukę pieczenia ciast?
3 czerwca 2024

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Budownictwo
  • Dom i Rodzina
  • Finanse
  • Kuchnia
  • Moda
  • Reklama
  • Ślub i Wesele
  • Technika
  • Zdrowie i Uroda

Ostatnie wpisy

  • Jak zbudować markę osobistą jako freelancer w dobie cyfrowej? 28 listopada 2024
  • Jak dbać o skórę wrażliwą podczas zmiany pór roku? 25 listopada 2024
  • Ślub ekologiczny: Jak zorganizować wesele przyjazne dla środowiska? 22 listopada 2024
  • Finanse osobiste a zmiany klimatyczne: Jak inwestować w przyszłość naszej planety? 19 listopada 2024
  • Jak stworzyć efektywny harmonogram domowych obowiązków dla całej rodziny? 16 listopada 2024
Bard Motyw przez WP Royal.
Wróć na górę